Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Κυρίες και κύριοι, είχαμε τη χαρά και την τιμή να δεχθούμε τον Υπουργό Μεταφορών & Επικοινωνιών, τον κύριο Μιχάλη Λιάπη, με τον Γενικό Γραμματέα και τους Επιτελείς του, τον Καθηγητή τον κύριο Σιμόπουλο. Να δεχθούμε στο Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως να έχουμε μια συνάντηση συμπερασματική έπειτα από δύο προηγηθείσες συναντήσεις των Αξιωματικών μας και των εμπειρογνωμόνων, των τεχνοκρατών των δύο Υπουργείων, με θέμα «Οδική Ασφάλεια και άνετη και συνεπής κυκλοφορία στην πόλη της Αθήνας με τα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας».
Η σύνοψη των συμπερασμάτων, όπως εγένετο από τον Αρχηγό, τον κύριο Τάσο Δημοσχάκη και τον Γενικό Γραμματέα, τον κύριο Σιμόπουλο, είναι πάρα πολύ ικανοποιητική για μένα. Ουσιαστικά οργανώνεται με αυτές τις συναντήσεις και τα αποτελέσματά τους, ο άψογος συντονισμός των δράσεων και η συνεργασία μεταξύ των δύο Υπουργείων και των Υπηρεσιών τους.
Το Υπουργείο Επικοινωνιών έχει τον επιτελικό χαρακτήρα, θα έλεγα, για τα δύο κεφάλαια, της κυκλοφορίας με τα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας και την οδική ασφάλεια, τον επιτελικό χαρακτήρα, την σχεδίαση με επιστημονικό τρόπο, με τα διεθνώς κρατούντα, κυρίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση και με τις κατάλληλες εισηγήσεις και νομοθετικές πρωτοβουλίες τις οποίες εφαρμόζει η Αστυνομία με αιχμή δόρατος την Υπηρεσία της Τροχαίας.
Θέλω να τονίσω με ιδιαίτερη ικανοποίηση ότι αυτή η συνεργασία και ο συντονισμός δράσεων επιλύει πάρα πολλά προβλήματα τα οποία θα σας γνωστοποιηθούν και με το σχετικό Δελτίο Τύπου που θα εκδώσουμε.
Εγώ θέλω να τονίσω ειδικώς ότι η οδική ασφάλεια είναι πρώτη προτεραιότητα του Υπουργείου Δημοσίας Τάξεως και των Υπηρεσιών του. Η οδική ασφάλεια σώζει ζωές. Αποδεχόμαστε την λογική του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα σας εξηγήσει ο κύριος Λιάπης την φιλοσοφία και τους επιδιωκόμενους στόχους.
Εγώ θέλω να πω ευθέως, το έχω πει και στο Υπουργείο Μεταφορών όταν ήμουν σε μια προηγούμενη επίσκεψη, ευχόμαστε να αποτύχει εισπρακτικά και οικονομικά ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Γιατί τότε θα έχει επιτευχθεί ο μέγας στόχος να έχουμε οδική ασφάλεια και να μην έχουμε απώλεια σε ανθρώπινες ζωές.
Η δεύτερη παρατήρησή μου είναι, εμείς θα συνδράμουμε ως Αστυνομία και Τροχαία για να υπηρετήσουμε τον πολίτη στις μετακινήσεις του στην πόλη, σε μια πόλη που ασφυκτιά από κυκλοφορία και άτακτη κίνηση. Βοηθάει η Τροχαία, υπηρετεί το καθήκον της, πράττει το καθήκον της για τον σκοπό της άνετης και συνεπούς κυκλοφορίας στον χρόνο και στην ταχύτητα, των πολιτών με τα Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας.
Θέλουμε να θέσουμε την υπηρεσία της Τροχαίας και συνολικά της Αστυνομίας, υπό την φυσική θέση που έχει κατά το Σύνταγμα και τους Νόμους να εφαρμόζει τους Νόμους που είναι προς αυτή την κατεύθυνση, όπως παράγονται, όπως συγγράφονται και περνούν από την Βουλή, με την εισήγηση του Υπουργείου Μεταφορών, δηλαδή έχουμε αυτή τη συνεργασία για την εφαρμογή του Νόμου στους δύο τομείς που σας περιέγραψα ήδη.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας σε αυτή την παρουσίαση της σύνοψης από πλευράς μου, από πλευράς Δημοσίας Τάξεως και θέλω να παρακαλέσω τον κύριο Λιάπη να είναι αναλυτικότερος για το πώς εμείς καταλήγουμε σε συμπεράσματα τα οποία υπάγονται στον τίτλο, συντονισμός και συνεργασία, άψογος συντονισμός, άριστη συνεργασία μεταξύ των δύο Υπουργείων.
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Ευχαριστώ Βύρωνα για τα καλά σου λόγια. Πρέπει να σας πω εξαρχής ότι η συνάντηση σήμερα στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης ήταν ιδιαίτερα πετυχημένη. Βγήκαν συμπεράσματα, καταλήξαμε σε αποφάσεις γιατί οι ρόλοι των δύο αυτών Υπουργείων είναι συμπληρωματική ο ένας προς τον άλλο.
Όπως σας είπε και ο Βύρων, εμείς νομοθετούμε, εμείς θεσμοθετούμε αρχές και κανόνες για την οδική συμπεριφορά, εμείς καθορίζουμε πρόστιμα, όλα αυτά όμως υλοποιούνται και εφαρμόζονται από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Είμαστε λοιπόν ο ένας δίπλα στον άλλο. Διότι αν δεν στεκόμαστε αρωγοί ο ένας δίπλα στον άλλο τότε χτίζουμε στην άμμο. Και επειδή και ο Βύρων και εγώ είμαστε πρακτικοί άνθρωποι θέλουμε αυτά που αποφασίζουμε να τα υλοποιούμε.
Αυτό είναι το πνεύμα της συνάντησης και πρέπει να σας πω ότι καταλήξαμε σε συμπεράσματα και σε κοινές αποφάσεις.
Πρώτον, για το θέμα της οδικής ασφάλειας. Είναι γνωστό ότι προχωράμε εντός των προσεχών εβδομάδων την κατάθεση του Νομοσχεδίου για την αναθεώρηση του ΚΟΚ. Συμφωνώ απόλυτα με τον Βύρωνα, ο λόγος που καταθέτουμε τον ΚΟΚ και εκσυγχρονίζουμε τις ποινές και πολλές απ αυτές αυξάνονται είναι για να σώσουμε ζωές. Δεν είναι εισπρακτικός ο λόγος. Είναι καθαρά παιδαγωγικός. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια καινούρια νοοτροπία ασφαλούς οδήγησης γιατί έχουμε το θλιβερό προνόμιο να είμαστε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη με τους περισσότερους θανάτους από τα τροχαία ατυχήματα.
Για αυτό το λόγο αποφασίσαμε σήμερα και συμφωνήσαμε ότι θα κάνουμε ειδικά σεμινάρια στο Υπουργείο Μεταφορών για τους Αξιωματικούς της Τροχαίας, για την πλήρη, πιστή και σωστή εφαρμογή του καινούριου ΚΟΚ. Χρειάζεται να είναι ενημερωμένοι οι Τροχαίοι για να κάνουν καλά τη δουλειά τους και να γνωρίζουν ακριβώς που κινείται η παρανομία και η νομιμότητα.
Για αυτό το λόγο θα βγάλουμε και πολλά έντυπα, μπορεί να είναι και τρία και τέσσερα, όπου θα απλουστεύουμε και θα εκλαϊκεύουμε τις παραβάσεις με τα πρόστιμα. Να είναι απλά τα πράγματα για τον πολίτη, για τον οδηγό, να είναι απλά τα πράγματα και για τον Αστυνομικό που θα τους ελέγχει.
Δεύτερον, συμφωνήσαμε ότι στο μέτρο των δικών μας αρμοδιοτήτων, διότι εμπλέκονται και άλλα Υπουργεία, θα κάνουμε ότι μπορούμε για να αποσυμφορήσουμε την πόλη από το συγκοινωνιακό πρόβλημα. Που βεβαίως επιδέχεται βελτίωσης. Ο μόνος τρόπος που μπορεί να γίνει άμεσα είναι να ενθαρρύνουμε την χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Όσο (περισσότερο) χρησιμοποιούμε τις δημόσιες συγκοινωνίες και όσο (λιγότερο) χρησιμοποιούμε το ΙΧ τόσο αυτόματα, θα έλεγα, επιβαρύνουμε το κυκλοφοριακό στην πόλη.
Και εδώ και κάνω μια έκκληση στους Αθηναίους συμπατριώτες μας, εδώ μπορούμε κάλλιστα ο καθένας πολίτης να προσφέρει με το να δοκιμάσει τα αστικά Μέσα Μαζικής Συγκοινωνίας τα οποία είναι σύγχρονα, τα οποία είναι αλληλοσυμπληρούμενα και τα οποία πραγματικά προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες. Γρηγορότερες, φθηνότερες και ασφαλέστερες μετακινήσεις.
Έχουμε ένα φετίχ με το ΙΧ και για αυτό αυξάνεται η αγορά των ΙΧ πάνω από 10% κάθε χρόνο. ?ρα χρειάζεται και εδώ να αλλάξουμε νοοτροπία και να εμπιστευτούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Για να διευκολύνουμε αυτό το πράγμα αποφασίσαμε ο Βύρων και εγώ να αστυνομεύουμε ακόμα περισσότερο τις λεωφορειολωρίδες για να μπορούν τα δημόσια αυτοκίνητα να έχουν συνεπέστερους χρόνους στα δρομολόγιά τους. Να είναι ταχύτερα και συνεπέστερα.
Έχει γίνει καλή δουλειά μέχρι τώρα και έχουμε μεγάλη επιτυχία. Το βλέπετε στους δρόμους, πειθαρχεί ο κόσμος στο να μην μπαίνει αυθαίρετα και παράνομα στις λεωφορειολωρίδες. Θα το κάνουμε ακόμη με μεγαλύτερη ένταση. Για αυτό το λόγο θα αγοράσουμε από κοινού και ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα όπου θα μπαίνουν στις λωρίδες και θα ελέγχουν αυτόματα και ηλεκτρονικά τους παραβάτες. Και θα στέλνουν την κλήση άμεσα στην Τροχαία.
Ένα άλλο που αποφασίσαμε είναι να προχωρήσουμε γρήγορα σε αυτό που λέγεται «έξυπνη κάρτα» και εδώ θα μας διευκολύνει πολύ το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Έχει τον μηχανισμό, έχει την τεχνογνωσία. Με άλλα λόγια τους επόμενους μήνες θα προχωρήσουμε στην έκδοση ηλεκτρονικών με ειδικό τσιπ καρτών οδήγησης και καρτών κυκλοφορίας. Είναι εκσυγχρονισμός, είναι πρόοδος, θα ελέγχονται πολύ πιο εύκολα οι παραβάτες, δεν θα μπορεί να υπάρχει πλαστογραφία και νομίζουμε ότι στους επόμενους μήνες ο Βύρων και εγώ θα μπορέσουμε να εγκαινιάσουμε ήδη την πρώτη «έξυπνη κάρτα» που θα αφορά άδεια οδήγησης αλλά και άδεια κυκλοφορίας.
Και ένα τελευταίο πρακτικό πράγμα που αποφασίσαμε είναι να συνδέσουμε ηλεκτρονικά τα δύο Υπουργεία, που υπάρχει ήδη σύνδεση on line, ώστε να λειτουργήσει το point system. Το point system όπως το ξέρετε και το ξέρουν πάρα πολύ καλά οι συντάκτες του Υπουργείου Μεταφορών λειτουργεί στα χαρτιά. Λόγω γραφειοκρατίας δεν απέδωσε όλα αυτά τα χρόνια.
Εμείς προχωράμε, το εντάσσουμε στην αναθεώρηση του ΚΟΚ, αλλά για να γίνουμε πρακτικοί θα αγοράσουμε για το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως με δικιά μας δαπάνη 150 ηλεκτρονικούς υπολογιστές οι οποίοι αυτομάτως θα βάζουν τα στοιχεία του παραβάτη και on line θα τα συνδέουν με την δικιά μας βάση δεδομένων στο Υπουργείο Μεταφορών για να μπορεί να εφαρμοστεί το σύστημα.
Μου έλεγε εδώ ο Αρχηγός ότι υπάρχουν και παραβάτες που μέσα σε μια βδομάδα κάνουν τόσες παραβάσεις που θα έπρεπε να τους έχει αφαιρεθεί το δίπλωμα. Δηλαδή η πρόσθεση των ποινών από τις παραβάσεις φτάνει στο άθροισμα να τους αφαιρεθεί το δίπλωμα.
Δεν λειτουργεί μέχρι τώρα, θα λειτουργήσει και για αυτό με δικιά μας δαπάνη, σας επαναλαμβάνω, προχωράμε στην ηλεκτρονική και αποτελεσματική λειτουργία του καλούμενου point system.
Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Θα πάρετε άλλωστε ένα Δελτίο Τύπου. Αλλά πρέπει να σας πω με ειλικρίνεια ότι είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με τη σημερινή συνεργασία. Πάντοτε είχαμε καλή σχέση με το Υπουργείο Δημόσιας Τάξεως. Αναμφίβολα. Αλλά τώρα προχωράμε ένα βήμα επιπλέον. Αυτή η σχέση ενισχύεται, δυναμώνει και μπορούμε ανά πάσα στιγμή και δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στους δρόμους, με τηλέφωνα μεταξύ των συνεργατών μας να επιλύονται.
Και ο κύριος Πολύδωρας και εγώ είμαστε πρακτικοί άνθρωποι και θέλουμε αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα θα το επιβεβαιώσετε και εσείς τους επόμενους μήνες, όταν αυτά θα τα δείτε.
Είμαι λοιπόν ιδιαίτερα ευχαριστημένος αγαπητέ Βύρωνα που μπορούμε και συνεργαζόμαστε σήμερα. Συνεργαστήκαμε άλλωστε τα τελευταία 20 χρόνια με το να είμαστε συνυποψήφιοι στην ίδια περιφέρεια και ποτέ δεν είχε δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στις μεταξύ μας σχέσεις. Παράλογο διότι συνήθως τα εσωκομματικά μαχαιρώματα είναι τα πλέον επικίνδυνα. Είχαμε άριστες σχέσεις, το επιβεβαιώνουμε πλέον και με την συνεργασία αυτή μεταξύ των δύο Υπουργείων. Και το κάνουμε τώρα, τέλη Σεπτεμβρίου, αφού είχαν προηγηθεί οι άλλες Συσκέψεις των επιτελών μας, γιατί ουσιαστικά τώρα αρχίζει η καινούρια περίοδος μετά τις διακοπές.
Ευχαριστώ πολύ.
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Ευχαριστώ και έχω δύο παρατηρήσεις. Η πρώτη παρατήρηση είναι ότι είμαι ενθουσιασμένος από την εισήγηση του Μιχάλη Λιάπη και διευκρινίζω ότι η αγαστή συνεργασία δεν περιορίζεται σε εμάς τους δύο Υπουργούς ή τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων, αλλά εκτείνεται και στις Υπηρεσίες. Και αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία και παίρνει ένα χαρακτήρα εφαρμογής η συνεργασία.
Η δεύτερη παρατήρησή μου, να πείτε στον κύριο Μάνο και σε όλους ότι εδώ και 5 χρόνια ή λιγότερο είμαι πολύ νομοταγής και φοράω κράνος. Που σημαίνει σε καμία περίπτωση δεν θα με δείτε χωρίς κράνος, συμμορφούμαι, το εννοώ και το εισηγούμαι. Και θα έχετε και φωτογραφίες.
Ευχαριστώ.
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Να συμπληρώσω και εγώ. Με τα καινούρια διασκευασμένα αυτοκίνητα που θα αγοράσουμε για να ελέγχουμε τις λεωφορειολωρίδες κανένας δεν θα είναι εκτός Νόμου. Ακόμα και Αξιωματούχοι θα παίρνουν τις κλήσεις τους.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Είπατε και οι δύο Υπουργοί ότι δεν είναι εισπρακτική πολιτική, ότι είναι για να σώσουμε ζωές. Παρ όλα αυτά όμως υπάρχουν αντιδράσεις για τα νέα πρόστιμα και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ αυστηρά και είναι πολύ μεγάλο τα ποσά, ακόμα και από συνδικαλιστές Αστυνομικούς οι οποίοι έχουν πει ότι δεν είναι δυνατόν να επιβάλει ένας Τροχονόμος ένα τόσο μεγάλο πρόστιμο και φοβούνται ότι θα υπάρχουν αντιδράσεις στον δρόμο.
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Απλά δεν συμμερίζομαι την άποψη των συνδικαλιστών Αστυνομικών. Σας είπα, η λογική είναι, το είπε και ο κύριος Λιάπης, η λογική είναι, το είπα εγώ με ένα λεκτικό εύρημα, θέλω να αποτύχει το μέτρο των προστίμων εισπρακτικά γιατί αυτό σημαίνει ότι θα έχουν συμμορφωθεί οι άνθρωποι και είναι ο επιδιωκόμενος στόχος να έχουμε ασφαλή και καλή οδική συμπεριφορά, συνεπώς λιγότερες απώλειες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Κύριε Υπουργέ, θα ισχύσουν αναδρομικά οι κλήσεις που είναι ήδη χρεωμένες στο point system;
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Όχι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Είστε σίγουρος;
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Το 2005 είπαμε. Τα άλλα όχι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Η έξυπνη κάρτα θα εκδίδεται από την Υπηρεσία των Διαβατηρίων;
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Ακριβώς. Αυτή είναι η συνεργασία. Το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως θα την εκδίδει, διότι όπως σας είπα έχει την τεχνογνωσία. Έχουν το σύστημα. Εμείς θα δώσουμε τα δεδομένα. Αυτό είναι θέμα έρευνας. Θα γίνει το αντίστοιχο που γίνεται στην Ευρώπη.
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Να προσθέσω εγώ, όλα τα στοιχεία της άδειας οδηγήσεως και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος θα περιλαμβάνονται. Και εάν θέλουμε ότι προκύψει από την τεχνογνωσία και το συγκριτικό δίκαιο τι ισχύει στην Ευρώπη για να προλαμβάνουμε και την αυτόματη εναρμόνιση. Εμείς θα μπούμε μπροστά. Η ποιότητα σε αυτή την προσπάθεια την οποία αναλαμβάνουμε είναι ένας γενικός εκσυγχρονισμός και δεύτερον, ασφαλές έγγραφο. Χωρίς πιθανότητα πλαστού. Και καθώς ξέρετε εσείς οι Αστυνομικοί συντάκτες εμείς έχουμε και το πρόβλημα, τώρα όπως είναι το σύστημα και λειτουργεί, των πλαστών και αδειών οδηγήσεως και αδειών κυκλοφορίας και λοιπών εγγράφων.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Έχει ζητηθεί από τον κύριο Σουφλιά μέσα στον καινούριο χρόνο να υπάρξει αλλαγή των ορίων ταχύτητας; Όπως συζητείται εδώ και πολύ καιρό;
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Το Νομοσχέδιο το έχει ο κύριος Σουφλιάς τώρα και το επεξεργάζεται.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
?ρα ενδέχεται να έχουμε και αλλαγές στα όρια ταχύτητας.
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Υπάρχει πρόταση, ναι. Αλλά δεν μπορώ να σας πω συγκεκριμένα διότι αυτή τη στιγμή το επεξεργάζεται το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Συνεργαζόμαστε. Όταν θα καταλήξουμε θα σας πούμε τα συμπεράσματα.
Το Νομοσχέδιο δεν έχει ψηφιστεί, είναι Νομοσχέδιο. Θα πάρουμε τις παρατηρήσεις των συναδέλφων Υπουργών, θα πάμε στη Βουλή. Εγώ είμαι ανοιχτός για προτάσεις. Σας πληροφορώ ότι πολλοί βουλευτές από την αντιπολίτευση δημόσια έχουν επαινέσει την αύξηση των προστίμων διότι είναι ένα αποτρεπτικό μέτρο. Εάν έχω προτάσεις συγκεκριμένες είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε αλλαγή. Δεν υπάρχει θέσφατο, την λογική ανέπτυξε ο κύριος Πολύδωρας και εγώ. Δεν θέλουμε ατυχήματα, δεν θέλουμε θανάτους. Δεν μπορεί να παραβιάζουμε το κόκκινο και να σκοτώνουμε ανθρώπους. Δεν μπορεί να παραβιάζουμε την προτεραιότητα. Δεν μπορεί να είμαστε στις μοτοσικλέτες και να μην φοράμε κράνος. Δεν είναι δυνατόν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Εγώ έχω μια παρατήρηση για τον κύριο Λιάπη. Αφού βεβαίως πω την δική μου άποψη για τον έλληνα που θέλει βούρδουλα. Όσο αφορά τα πρόστιμα. Είμαι αυτής της άποψης.
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Εγώ θέλω ήπιες εκφράσεις Μανώλη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Ως πολιτικός Προϊστάμενος του Υπουργείου έχει ζητήσει πολιτικές ευθύνες; Χρεώνετε σε κάποιους πολιτικές ευθύνες; Πρόκειται περί φιάσκου. Αν λέτε ότι τόσα χρόνια δεν λειτούργησε κοροϊδεύουμε τους πάντες.
Κος ΛΙΑΠΗΣ:
Εγώ δεν βλέπω το παρελθόν. Βλέπω το παρών και το μέλλον. Εγώ θέλω να κάνω δουλειά στο Υπουργείο και με τους συνεργάτες μου επιχειρούμε να βελτιώσουμε αυτό που παραλάβαμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ:
Για τον φόρο προστιθέμενης αξίας και εξοπλισμό, υπάρχει κάτι στην σκέψη για αλλαγή; Για να μπορέσει ο κόσμος να αγοράσει εξοπλισμό φθηνότερο;
Κος ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ:
Υπάρχουν σκέψεις για να διευκολύνουμε και να μην είμαστε αόριστοι περί τον εξοπλισμό, για να διευκολύνουμε την εύκολη και οικονομικά πρόσφορη λύση για την απόκτηση του κράνους. Έχουμε σκέψεις σοβαρές, δεν έχουμε οριστικές αποφάσεις αυτή τη στιγμή.
Ευχαριστούμε πολύ.